Általános Szerződési Feltételek – www.elegansferfiruha.hu
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák cég neve. (székhely:.., adószám:…), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Ruháztatok Kft.
A szolgáltató székhelye: 9028 Győr,Búzakalász utca 12.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: ferfiruhawebshop@gmail.com
Telefonszám: +36309464955
Cégjegyzékszáma:08-09-025710
Adószáma:14810503-1-08
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Győri Törvényszék Cégbírósága
Telefonszáma: +36 96 508 700
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató: Tárhely.eu (Tárhely.Eu Szolgáltató Kft. 1097 Budapest, Könyves Kálmán Körút 12-14. Tel.: +36 1 789 2 789, e-mail: support@tarhely.eu)
Alapvető rendelkezések:
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.A weboldalon a változtatás mindenkori jogát fenntartjuk.
1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.
1.4. Rendelkezésre állás: ferfiruhawebshop@gmail.com
Telefonszám: +36 30 946 4955
1.5. A webshop frissítése folyamatos.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
1.6. A megjelenített termékek megvásárolhatók: online: www.elegansferfiruha.hu
A termékek tartalmazzák az Áfát, és forintban értendők. A termékek nem tartalmazzák a házhoz szállítási díjat, illetve a csomagolási díjat.
1.7. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján a megjelenített képek színben minimálisan / fotózás miatt / eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról. Amennyiben nincs határidő akkor a termék leárazása a készlet erejéig tart.
Adatkezelési szabályok
Adatokat nem bocsájtunk nyilvánosságra,és nem használunk fel más célra.
Rendelés menete
1.9. A rendelés menetének részletes leírása:
-A kiválasztott ruha fotójára klikkelve és lefelé görgetve a kép alatt látható jelenleg milyen méretekben van készleten! / a készletet folyamatosan frissítjük / A méretet a rendelés végén a megjegyzés rovatba kérjük beírni.
– kosárba rakom, (a kosár tartalma a „Kosár frissítése” gombra kattintással lehetséges, a már ott szereplő termék onnan a rendelés véglegesítéséig törölhető)
– ha még választ terméket akkor a vásárlás folytatása,
– ha nem választ több terméket akkor MEGRENDEL
– számlázási és szállítási cím kitöltése
– a MEGJEGYZÉS ROVATBA kell beírni a kiválasztott ruha MÉRETÉT és egyéb a szállítással kapcsolatos kéréseket.
Szívesen állunk rendelkezésére, ha kérdése van:
e-mail cím: ferfiruhawebshop@gmail.com
Tel.szám: +36 30 946 4955
1.10. Amennyiben nem irt méretet vagy valamilyen adat nem pontos ez esetben visszahívjuk.
1.11. Fizetési lehetőségek: utánvéttel szállítunk, szállítási mód: GLS. A kiszállítás költségei vevőt terhelik. A házhozszállítás díja a „Kosár összege” pont alatt tekinthető meg. A megrendelt áru ellenértékének és házhozszállítás díj összege a „Kosár végösszege” pontban látható. A házhozszállítás díja egységesen 1.000,- Ft, amely a megrendelt termék ellenértékén felül értendő.
1.12. A szolgáltató web áruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az általa leadott és a Ruháztatok Kft. által visszaigazolt megrendelés a vásárló számára fizetési kötelezettséget keletkeztet. Az adatbeviteli hibák leadására a A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
1.13. A megrendelések feldolgozása: A beérkezett megrendelést a rendszer automatikusan visszaigazolja, és 24- 48 órán belül következő e-mail érkezik a szállítás pontos idejéről.
1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint / esetleges előreutalásnál / Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Általános Szerződési Feltételek – www.elegansferfiruha.hu
Elállás joga
1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete:
Ha a megrendelt ruha mérete nem megfelelő, tudunk cserélni,de ebben az esetben az újra küldés postaköltségét már nem áll módunkban vállalni.
Ha nem a mérettel van gond és nem választ másik terméket akkor amint a ruha KIFOGÁSTALANUL, felpróbálást meghaladó használat nélkül, ruhacímkével visszaérkezik, visszautaljuk az ellenértéket bankszámlájára. (A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.)
Haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautalja a webáruház az árat bankszámlájára. Kivétel ez alól, ha a ruha nem megfelelő állapotban érkezik vissza.
Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.
Elállás esetén a fogyasztót terheli a termék visszaküldésének közvetlen költsége.
A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és termék kézhezvétele közti időszakban, illetve a termék kézhezvételétől számított tizennégy napon belül gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Elállás esetén a fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket.
Elállási/felmondási nyilatkozatminta az 1. sz. mellékletben található.
Elállási/felmondási nyilatkozatminta letöltése: KATTINTSON!
Garancia, jótállás
1.18. Termékeinkre garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a terméket megjavítjuk, vagy kicseréljük. Személyesen vagy telefonon tájékoztatjuk a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk.
Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
- Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
- Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]
- Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés/…alapján a … jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Panaszkezelés
1.19. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről: szolgáltató adatainál található.
A panaszügyintézés helyéről – ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével – és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címe: Mystic Day női ruházati üzlet 9021 Győr, Kazinczy út 21.
Elektronikus levelezési cím: ferfiruhawebshop@gmail.com
Internetes cím: www.elegansferfiruha.hu
Telefonszám: +36 30 946 4955
Ha szolgáltató és vásárló közt esetlegesen jogvita alakul ki, azt felek elsősorban egymás közt, békés úton kísérlik meg rendezni. Vásárló vállalkozóval e pontban fentebb megadott elérhetőségein veheti fel a kapcsolatot. Amennyiben ezt feleknek nem sikerül rendezniük, úgy vásárló kezdeményezheti békéltetői testületi eljárás lefolytatásának megindítását. Vásárló számára továbbá az alábbi jogérvényesítő lehetőségek is nyitva állnak:
- Fogyasztóvédelmi hatóságnál panasszal élhet
- Európai uniós online vitarendezési platform igénybevétele. Erről bővebb tájékoztatás a https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show honlapon található.
- Békéltető testületi eljárás kezdeményezése. Szolgáltató székhelye illetékes békéltető testület:
Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület (9021 Győr, Szent István út 10/A, tel: 96/520-217, fax, 96/520-218, e-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu)
http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek&pid=1&mid=8
Vegyes rendelkezések
1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Győri Törvényszék Cégbírósága illetékességét.
Győr, 2017. június 15.